Canon szerviz

A Szervizpark Kft. vállalja a következő Canon típusú irodatechnikai berendezések:

  • nyomtatók (tintasugaras és lézer egyaránt),
  • faxok (tintasugaras és lézer egyaránt),
  • scannerek (síkágyas és professzionális dokumentum scannerek),
  • fénymásolók és multifunkcionális berendezések (analóg és digitális egyaránt),

javítását garancia időn belül és azon túl is. Továbbá ügyfeleink igényeihez igazodva, akár szerződött formában is.

Szerviz szolgáltatásainkat részben szerviz központunkban (1149 Budapest, Róna utca 120-122.), részben a berendezés üzemelési helyszínén nyújtjuk, alkalmazkodva ügyfeleink elvárásaihoz.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a Canon otthoni- és kisirodai termékek garanciális szervizét (faxok, nyomtatók, asztali multifunkciós eszközök, scannerek) 2010.04.15-től a Szervizpark Kft. látja el, a honlapunkon megadott elérhetőségeken.

Jótállás

Amit a jótállásról tudni kell

 

A jótállási idő

Canon kisirodai készülékek vásárlása esetén a jótállási idő, azaz a garanciaidő egy év. A vásárlást követő egy éven belül a készülék meghibásodása esetén a Canon hivatalos szervize, a Szervizpark Kft. díjmentesen végzi el a szükséges javításokat.

(Amennyiben a készülék meghibásodása nem vezethető vissza a nem rendeltetésszerű használatra!)

A jótállási idő meghosszabbodik a készülék javításával eltöltött idővel!

 

Jótállási jegy

A jótállási igényeket kizárólag az érvényes jótállási jegy megléte mellett lehet érvényesíteni!

Kérjük, hogy a készülék vásárlása során kapott jótállási jeggyel együtt hozza be készülékét. A kitöltött, eredeti, érvényes jótállási jegyet minden esetben a forgalmazónak kell biztosítania az egyes készülékek értékesítése során.

Ha Ön a vásárlás során egyáltalán nem, vagy csak üres jótállási jegyet kapott, kérjük forduljon viszonteladójához a pótlás igényével.

Kizárólag a Canon hivatalos jótállási jegyét áll módunkban elfogadni!

 

Mire nem vonatkozik a jótállás?

A jótállás nem vonatkozik a természetüknél fogva gyorsan kopó, vagy elhasználódó alkatrészekre (pl.: tonerek, festékkazetták, projektorok lámpái).

 

Milyen esetben veszíti érvényét a jótállás?

A készülék nem rendeltetésszerű használata esetén, illetve:

  • hiányos, rongált sorozatszám szerepel a készüléken;
  • nem rendeltetésszerű használat esetén (pl.: víz vagy homok kerül a készülékbe, a készüléket ütés érte);
  • nem hivatalos Canon szervizben történ előző javítás nyomai láthatók a készüléken;
  • használati útmutatóban meghatározottaktól eltérő fogyóeszköz használata (tinta, papír, toner, elem).

Miben segíthetünk?

Amennyiben kérdése merül fel, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot:

Elérhetőségeink

Szerviz:
1149 Budapest, Róna u. 120-122.
hibabe@szervizpark.hu
+36 (1) 469-6994

Kereskedelem:
1149 Budapest, Róna u. 120-122.
sales@szervizpark.hu

Logisztika:
1151 Budapest, Bogáncs utca 5.
logisztika@szervizpark.hu
+36 (1) 469-6275

Szerviz:
1149 Budapest, Róna u. 120-122.
hibabe@szervizpark.hu
+36 (1) 469-6994

Tisztelt Ügyfeleink!
Canon kisirodai ügyfélszolgálatunk és szervizünk ünnepek között, december 27, 28, 29 ZÁRVA.