Irodai szkennerek

Részlegek számára készült szkennereinkkel felgyorsíthatja és automatizálhatja dokumentumkezelési műveleteit, és kihasználhatja a megnövelt termelékenység és költségmegtakarítás előnyeit.

Irodai szkennerek

Termék neve

Sebesség

Jellemzők

50 ppm/15,000 lap naponta

Helytakarékos formatervezés / intelligens dokumentum védelem

50 ppm/15,000 lap naponta

Helytakarékos formatervezés / intelligens dokumentum védelem / beépített A4 lapszkenner

70 ppm/17,500 lap naponta

Helytakarékos formatervezés / intelligens dokumentum védelem

90 ppm/ 20,000 lap naponta

Helytakarékos formatervezés / intelligens dokumentum védelem

90 ppm/ 20,000 lap naponta

Helytakarékos formatervezés / intelligens dokumentum védelem / Beépített A4 lapszkenner

110 ppm/ 25,000 lap naponta

Helytakarékos formatervezés / intelligens dokumentum védelem

Munkacsoport szkennerek

Kompakt, halk működésű és intelligens kialakítású szkennert keres kisvállalkozása számára? A Kodak asztali szkennerei tökéletes megoldást kínálnak a naponta legfeljebb 10 000 oldal szkennelését igénylő vállalkozások számára.

Irodai szkennerek

Termék neve

Sebesség

Jellemzők

20 ppm/1000 oldal naponta

Tápellátás USB-n keresztül is, könnyű használat, kompakt és hordozható, Smart Touch alkalmazással

30 ppm/3000 oldal naponta

Transaction üzemmód, színes kijelző ikonokkal, vonalkód olvasás, Smart Touch alkalmazással

60 ppm/10,000 oldal naponta

Helytakarékos formatervezés, 250-lapos liftes lapadagoló; beépített A4 síkágyas szkenner

Nagy teljesítményű scannerek

A Kodak Alaris nagy teljesítményű szkennerei ahogy nevük is mutatja valóban nagy mennyiségű dokumentumok feldolgozására lettek tervezve. Robosztus kivitelüknek köszönhetően akár egész nap üzemelhetnek.

Irodai szkennerek

Termék neve

Sebesség

Jellemzők

110 ppm, 40,000 lap/nap

Interaktív duplabehúzás érzékelés a PC-n történő visszajelzéssel, megnövelt LCD irányítópanel, vonalkód olvasás

130 ppm, 75,000 lap/nap

Interaktív duplabehúzás érzékelés a PC-n történő visszajelzéssel, megnövelt LCD irányítópanel, vonalkód olvasás

150 ppm, 125,000 lap/nap

Interaktív duplabehúzás érzékelés a PC-n történő visszajelzéssel, megnövelt LCD irányítópanel, vonalkód olvasás, intelligens nyomtatás egyszerűsített patch számlálással

150 ppm

A legtöbb funkciót tartalmazó szkenner. Intelligens dokumentum védelem, első és hátsó nyomtatási lehetőség.

150 ppm

A legtöbb funkciót tartalmazó szkenner. Intelligens dokumentum védelem, első és hátsó nyomtatási lehetőség.

180 ppm

A legtöbb funkciót tartalmazó szkenner. Intelligens dokumentum védelem, első és hátsó nyomtatási lehetőség.

180 ppm

A legtöbb funkciót tartalmazó szkenner. Intelligens dokumentum védelem, első és hátsó nyomtatási lehetőség.

210 ppm

A legtöbb funkciót tartalmazó szkenner. Intelligens dokumentum védelem, első és hátsó nyomtatási lehetőség.

Terméktámogatás

Üzleti partnereink és Végfelhasználóink részére igény esetén és a meghatározott feltételek mellett a megvásárolt szkenner vagy alkalmazás mellé terméktámogatási szolgáltatásokat nyújtunk. A terméktámogatási lehetőségekről érdeklődjön szakembereinknél..A következő szolgáltatásokkal állunk Tisztelt Ügyfeleink rendelkezésére:

 
Kedves Ügyfelünk. Mint azt már bizonyára Ön is tudja a több kisebb teljesítményű Kodak  dokumentum szkenner készülékcsaládhoz 3 éves cseregaranciát kapott. A szolgáltatás elengedhetetlen feltétele készülék regisztrálása.
Regisztáció >>

A4 ill. A3 lapszkenner garancia

 

A készülékéhez opcionálisan vásárolt A4 ill. A3 lapszkenner készüléket is regisztrálni kell a készüléken található sorozatszám alapján. Ez esetben a készülék kiválasztásakor az “others…” opciót kell megjelölni és az alatta lévő sorban kell leírni a lapszkenner típusát. A lapszkennerek garanciális időtartama a hozzá megvásárolt dokumentumszkenner garanciális időtartamával megegyező (1 vagy 3 év). Az önállóan megvásárolt lapszkenner garanciális időtartama 1 év.

Garanciális ügyintézés

1. Hibabejelentés telefonon:

A regisztráció után magyarországi ügyfeleinknek a +44 870 240 5263 telefonszámon kell a hibát bejelenteni ahol angol nyelven tud kommunikálni az ügyfélszolgálatos kollégával.. Regisztráció nélkül erre nincs lehetőség.

A Cal-center munkatára felveszi a hibabejelentést, majd telefonon keresztül segít elhárítani a hibát. Amennyiben ez nem lehetséges 2-4 munkanapon belül csere készüléket küld a meghibásodott készülék helyett a regisztrációban megadott címre, amelyet ügyfeleink azonnal használatba is vehetnek. A csere készülék az ügyfélnél marad. A hibás készülék elszállításáról esetenként külön időpontban gondoskodnak. A hibás készülék NEM kerül vissza javítás után sem az ügyfélhez.

2. Hibabejelentés e-mailen keresztül:

E-mailben történő hibabejelentésre használja a scanners-eu@kodakalaris.com címet. A bejelentés során  adja meg a készülékünk “K”-val kezdődő sorozatszámát, amelyet a készüléken található matricán találhat meg, általában a szkenner alján, vagy a készülék felnyitásakor annak belső oldalán. Ezek után adja meg adatait, és a hiba rövid leírását. Amennyiben a hiba nem orvosolható a hibás készüléket  2-4 munkanapon belül cserélik ki és egy másik készüléket küldenek a meghibásodott készülék helyett a regisztrációban megadott címre, amelyet ügyfeleink azonnal használatba is vehetnek. A csere készülék az ügyfélnél marad. A hibás készülék elszállításáról esetenként külön időpontban gondoskodnak. A hibás készülék NEM kerül vissza javítás után sem az ügyfélhez.

A hiba leírásának elérése

Megkérjük kedves ügyfeleinket, hogy a gyorsabb ügyintézés érdekében közöljék a hibakódokat már az első bejelentés során.

  • Kisebb készülékek esetén:
    a hibakód a szkenner LED kijelzőjéről leolvasható: “E” + “szám”. Ezen hibakódok jelentése a készülékkel együtt szállított kezelői kézikönyvekben részletezve vannak,
  • Kijelzővel nem rendelkező készülékek esetén:használják a készülékkel együtt telepített TWAIN drivert, amely egyben alap-diagnosztika program is. A program elérhető a Windows START menüponton keresztül: PROGRAMS-KODAK-DOCUMENT IMAGING-SCAN VALIDATION TOOL. (vagy hasonló)
    A programba belépve kattintson a bal felső sarokban található szkennert ábrázoló ikonra, majd a DEVICE – DIAGNOSTIC – LOG FILE – OPERATOR/SERVICE gombokat megnyomva eljut a pontos hibakódig, amelyet kérünk jegyezzen fel és adja meg a bejelentés során.

Készülékcsere

Amennyiben a készülék telefonos/e-mailben történő instrukciók után sem üzemképes, a szerviz szolgáltató azonnal intézkedik a cserekészülék az ügyfél címére történő szállításáról.

A meghibásodott készülék elszállításáról általában egy külön időpontban rendelkeznek. Ajánlatos eltenni az ezen kategóriába tartozó készülékek dobozát, így a visszaszállítás csomagolása igen egyszerűvé válik.

A szállítások költsége az ügyfeleinket nem terhelik. Fontos tudni, hogy a kicserélt készülék az ügyfélnél marad végleg, a hibás készüléket nem kapja vissza, így az ügyfélnél lévő készülék gyári számában változás történhet ezen 3 éves periódus alatt.

Szerviz a garanciaidőn túl

A garanciaidőn túli szervizre a viszonteladókon keresztül megkötött szervizszerződések alapján helyszíni, illetve szerződés hiányában kizárólag a Kodak Alaris márkaszervizében van lehetőség, előre egyeztetett időpontban.

Kodak szkenner vevőszolgálat

Az összes vevőszolgálati telefonszám, ország és támogatott nyelv elérhető a következő címen:

  • www.kodakalaris.com/go/scannerhotline
  • E-mail támogatás scanner@support.kodakalaris.com
  • Fax megkeresés +44 870 242 3458

 CE jelölés az Európai Gazdasági Térségben bizonyos értékesített termékek kötelező megfelelőségi jelölése 1993 óta.
Jelentése, hogy a termék a rá vonatkozó előírásoknak megfelel és szabadon forgalmazható az Európai Gazdasági Térség belső piacán. A jelölés magában foglalja a CE logót és adott esetben egy kapcsolódó négyjegyű számot, amivel az akkreditált szervezeteket lehet azonosítani. (korábbi jelölése EC)

Dokumentumszkennerek CE dokumentumai:

Tisztelt Ügyfeleink!
Canon kisirodai ügyfélszolgálatunk és szervizünk ünnepek között, december 27, 28, 29 ZÁRVA.